Веселі ілюстрації Мета Стефенса (Matte Stephens) в блозі Життя одного дизайнера · від Ліля Тєптяєва · додано 03.01.2013 22:40

Мет Стефенс (Matte Stephens) — 38-річний художник, який живе в Пітерборо, що в Нью-Гемпширі (це хоча й в американському штаті, все ж як таких американців там мізерний відсоток, тому складно сказати хто він за національністю). Свої твори Мет малює гуашшю на картоні, фанері чи дошці. Він каже, що в творчості його захоплюють і надихають повсякденні речі, його дружина Вів'єн, а також промисловий і графічний дизайн середини 20 століття — роботи подружжя Чарльза і Реї Еймсів, Олександра Жирара, Джорджа Нельсона й Ірвіна Харпера, та твори художників тієї ж епохи — Бена Шана і Пауля Клея.


Мет пригадує, що художником він вирішив стати ще в ранньому дитинстві. Почалося все з плакату для "Чарівника з країни Оз", який він малював разом з батьком для вистави в дитячому садку. Вихователю дуже сподобалась їхня спільна творча робота, тож маленький Мет вирішив на цьому не зупинятися. Так склалося, що він не мав можливості навчатися в мистецькому закладі, адже жив на той час в маленькому містечку в Алабамі, яке, за його словами, було надто далеке від мистецтва.

Його батько працював у федеральній в'язниці, а мама на виробництві джинсів Lee. Щоб якось підзаробити, батько тримав маленький деревообробний цех на задньому дворі, а з продажами виробів йому допомагав Мет. Безсумнівно, для майбутнього художника це була хороша школа для життя в комерційному суспільстві.


Згодом, він вирішив піти в світ, щоб віднайти себе в якості художника — Мет вирішив, що радше помре, аніж стане кимось іншим а не художником. Він орендував підвал і малював там стільки часу, доки не знайшов свій матеріал і свій стиль виконання. Він побачив, що гуаш найбільше пасує для створення його робіт.

Йому бракувало знань, тож він почав відвідувати місцеву бібліотеку. Одного разу бібліотекарка, побачивши його малюнки, запропонувала переглянути книгу "Піонери сучасного мистецтва" (Pioneers of Modern Art). Мета захопила ця книга, тож він почав глибоко досліджувати сучасне мистецтво і дизайн.


На той час ще не було інтернету, тож усі кошти, які йому вдавалося заробити, він витрачав на книги про мистецтво, щоб займатися самоосвітою в улюбленій галузі. Мет, маючи добру комерційну практику, відразу збагнув що саме йому слід робити для успішної реалізації своїх робіт. Він подружився з місцевою мистецькою радою, яка дозволила йому зробити такий собі аукціон його творів.

Та Мету цього було мало — молодий амбіційний художник шукав ширшої аудиторії. Таким чином він дуже швидко вийшов на галерею в Бірмінгемі, яка підписала з ним контракт з умовами постійного продажу його робіт. На той час це було досить потужне досягнення в його кар'єрі художника. В цій галереї він затримався на 7 років, де не лише продавав свої твори, але й раз в році презентував по одній своїй персональній виставці. З цього часу він почав вважати себе справжнім художником.


З часом він навчився користуватися усіма вигодами Інтернету, почав активно використовувати різноманітні сайти для власної реклами та продажу своїх творів. З'явилися цікаві замовники та замовлення. Серед його клієнтів можна побачити: American Express, Oxford University Press, ABC, IBM, Sunset Magazine, The Boston Globe, Chronicle Books, Disney, Glow Magazine, Velocity Art and Design, Woodmanstern, Modern Twist та інших.


Мет працював над ілюстраціями для багатьох книг. В його ілюстраціях багато цікавих образів зі старих фільмів, які він полюбляє дивитися, а також велика кількість зображень тварин та птахів. Тема звірів в творчості Мета з'явилася завдяки його дружині Вів'єн та її матері. Вони обоє люблять тварин, а мати Вів'єн ще й досліджує птахів, спостерігаючи за ними і описуючи свої дослідження в книжках. Саме ілюстрації до цих книг і збагатили творчий доробок Мета характерними пташиними образами. Крім того, родина кішок, що живе разом з сімейством художника, також активно надихає на звірину тематику.

Щоб залишати коментарі, необхідно авторизуватись.