Точні технічні науки та робота мозку в творчості Лори Фрік (Laurie Frick) в блозі Життя одного дизайнера · від Ліля Тєптяєва · додано 27.06.2012 00:39

Бриколаж (bricolage) у скульптурі — це такий підхід до мистецтва, в якому художник складає тривимірні об'єкти з інших, попередньо існуючих. По суті, художник дає нове життя старим чи "мертвим" речам й предметам. Саме таким мистецтвом й займається американська художниця Лори Фрік (Laurie Frick), і не лише цим.

Вона народилася в Лос-Анджелесі, а зараз живе і працює в Остіні (штат Техас) і в Брукліні (Нью-Йорк). В своїй творчості художниця черпає натхнення в складних технічних спорудах, досліджуючи характер створеної моделі й розуму, який її створював. Крім того, вона полюбляє графіку та малюнок, а також вирізає витинанки (при цьому вона користується лазерною нарізкою).


Усі її роботи свідчать про її пристрасть до точних технічних наук, всюди прочитується її любов до геометрії, ритміки, модулів, технічних та креслярських графіків, архітектоніки та будівельного моделювання. Це й не дивно, адже чого лише вартують її заклади навчання — що, вже само по собі, не могло не відобразитися в її творчості. В свій час вона закінчила навчання у MFA Нью-йоркської школи, і одне літо провела навчаючись в нью-йоркському університеті ITP, програмам технології та мистецтва. А ще до того, вона мала досвід роботи в сфері високих технологій, й отримала ступінь магістра в Університеті Південної Каліфорнії. Вона була удостоєна численних стипендій в Neuroscience Imaging Research Center при Університеті Техаса. А її твори виставлені в нью-йоркській Robert Steele Gallery та Edward Cella в Лос-Анджелесі.


Тримаючи в руці перо з чорнилом, чи клей для паперу, Лора Фрік створює свої кольорові графіки життя, і робить зі свого буденного життя справжнє яскраве мистецтво. Для когось щоденні записки, чеки, карти, метрики — не мають значення, хтось просто викидає це до смітника, але не вона. Фрік зберігає усі записи свого розміреного життя і перетворює його у візуальний твір, що складається з тисячі заламінованих складних колажів чи ажурних паперових сіток. Цю серію вона називає "Кількісна я", і в ній вона хотіла показати як би виглядали стіни будинку, якщо б вони могли відобразити та саморегулювати данні: настрою, температури, ваги, сну, серцевого ритму, руху та інші.


По суті, її твори є таким собі автопортретом в унікальному авторському виконанні, адже переглядаючи її візуалізації ви можете слідкувати за її життям: скільки вона спала щоночі, скільки їжі вона з'їла, і скільки калорій при цьому спожила, які місця відвідала, і який при цьому мала настрій, та ще багато іншого. У неї є серія колажів щоденних прогулянок, також роботи з її денних графіків активності та її нічні ЕКГ, і ще група робіт з візуалізацією роботи нейронів головного мозку.



Щоб залишати коментарі, необхідно авторизуватись.