Живописні мікросвіти Лори Гуртон (Laura Gurton) в блозі Життя одного дизайнера · від Ліля Тєптяєва · додано 23.06.2012 23:10

Лора Гуртон (Laura Gurton) народилася в родині художників, виростала і працювала в цьому середовищі. Освіту отримала в закладах: Philadelphia College of Art, School of Visual Arts, Brooklyn Museum School, Parsons School of Design. Після художньої школи вона виставляла і продавала свої художні твори в галереях Нью-Йорка і Нью-Хоупа (штат Пенсільванія). Пізніше вона повернулася в художню школу, де отримала посаду фахівця з мистецтва в дитячому музеї Брукліна. Вона створила кілька програм для молоді та їх батьків. Наступним етапом в її житті стало викладання глобального мистецтва, графіки, живопису та малюнку в школі Edward R. Murrow.

При цьому, Лаура продовжувала навчання на магістратурі по спеціальності контролю та управління в галузі мистецтва. Вона розробила навчальну програму для чотирьох тисяч студентів в її школі, дев'ятьох вчителів мистецтва в її відділі, а також для інших в мистецькому викладацькому управлінні в Брукліні.

Але, саме живопис та графіка, а не адміністративна робота, були її пристрастю. Вона завжди прагнула створювати власні мистецькі твори, і заохочувала до цієї практики своїх колег. Тим не менше, після семи плідних років у системі шкільної освіти, стало очевидним, що розриватися між роботою наглядача художнього відділу та власною мистецькою практикою вже немає сил і бажання.

У зв'язку з цим, Лора у 2004 році полишила викладання й адміністративну посаду і переїхала в долину Гудзона, де серед краси природи та мистецької громади, вона змогла повністю зосередитися на своїй творчій роботі. Поступово Лора почала виставляти на огляд свої твори в музеях та галереях по всій долині Гудзону та в Нью-Йорку.


Матеріали, з якими вона працює сьогодні — це олійні фарби і алкід (смола чи лак), а для основи використовує полотно і дерев'яну дошку. Взаємодія олійної фарби і алкідної смоли складна і важко-передбачувана, що вносить в роботу з цими матеріалами деякий елемент творчої загадки й такого собі сюрпризу, адже завжди цікаво що вийде в кінцевому результаті. Кілька шарів прозорої глазурі надають картині особливої глибини зображення. А складні моделі, які з'являються в ході роботи, нагадують мікроскопічні клітинні форми, рентгенівські чи комп'ютерно-томографічні знимки та інші інформативні речі на молекулярному рівні.

В своїй роботі вона досліджує на практиці візуальне поєднання випадку і контролю. І як видно з її робіт — вона надає перевагу простим геометричним формам та кольору. А колір вона любить, й не гребує складними відтінками та поєднаннями різноманітних кольорів в композиції.

Щоб залишати коментарі, необхідно авторизуватись.